Admin (UA) |
Дата: Понеділок, 25.01.2010, 18:21 | Повідомлення
# 1 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 85
|
Генерал-майор Група: Администраторы Повідомлень: 20 Репутація: 0 Статус: Online Світла головних фар не може бути замало, тому природньо, що власники автомобілів, яким доводиться часто їздити вночі, не раз задумуються над збільшення світловіддачі фар свого авто. В останні роки (якщо точно, то починаючи з 1992 року) розвиток високих технологій спричинив появу ламп нового типу - так званих "ксенонових". Відрізняються вони від звичайних ламп відсутністю вольфрамової спіралі - джерелом світла в них є дуга, яка горить між електродами в середовищі інертного газу. Саме через це і колір у них такий, як і в дуги електрозварки - ніби трошки голубуватий. І хоч потужність ксенонових ламп всього 35 Вт, світловіддача у них значно вища, ніж у галогенових, спіральних - раза в два. Звісно, є своє але. В даному випадку це ціна - нормальна ксенонова оптика коштуватиме не менше 1000 доларів. Та і не на всі моделі автомобілів вона випускається. Ну та "дикий" ринок - це таки ринок. Одразу відреагували корейці, випустивши ксенонові лампи з цоколем H4 та H7, які теоретично можна використовувати в звичайних фарах. Ну і свої ж блоки запалювання (бо напруга запалювання ксенонової лампи сотні вольт, напруга робоча в околі 80-ти). І весь цей комплект коштуватиме від ...? у.о за комплект ближнього світла і від ...? у.о за біксенонові лампи (ближнє/дальнє). Правда, солідні фірми таких ламп не випускають, а лише корейці. Справа в тому, що звичайні фари не пристосовані для використання в них ксенонових ламп. Звісно, деяке покращення буде, але воно не відповідатиме матеріальним затратам. Тому або ставити справжні ксенонові фари, або відмовитись взагалі від ксенонової оптики, а використовувати галогенки з підвищеною світловіддачею... |
|
| |