search
menu
person
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум - HOTLVIV - Forum » Дозвілля » Автомобілі - Авто / Мото » ТЕСТ зимового дизельного пального 01.2010 ...
ТЕСТ зимового дизельного пального 01.2010 ...
Alex-Kuchma (UA) Дата: Середа, 03.02.2010, 16:38 | Повідомлення # 1
Майор
Група: Перевірені
Повідомлень: 93

Останнє дослідження дизельного палива Інститут споживчих експертиз проводив рівно рік тому. А «взятися за каністри» і провести новий рейд експертів спонукали небувало сильні морози, якими радує українців нинішня зима. Як відомо, «важкий» паливо має властивість застигати при низьких температурах, наслідок чого могли відчути на собі власники дизельних машин, які мали необережність заправити не якісне паливо.
Торішнє дослідження показало порівняно непогані результати, причому це стосувалося дизельного палива як європейського, так і українського походження. Цього року експерти також вирішили провести комбіновану перевірку. У сертифіковану лабораторію вирушили зразки імпортного дизельного палива, що відповідає європейському стандарту Євро 4, а також ДП, яке вироблятися вітчизняними НПЗ. Конкретніше, експерти придбали зразки дизельного палива АЗС ТНК, Лукойл, АЗК ОККО (ДП Євро), ANP, WOG, які продаються за цінами звичайного ДП та зразки брендованого дизельного палива (відповідно більш дорогого) КЛО (Євро), Укртатнафта (Formula) і тільки -тільки з'явилося паливо Shell V-Power Diesel.
Дослідження проводилося на відповідність нормам ДСТУ та «морозостійкість». Справа в тому, що сучасні дизельні автомобілі розраховані на ДТ відповідає європейським нормам Євро 4. В Україні ці норми зафіксовані в новому ДСТУ 4840:2007, паралельно з яким діє старий ДСТУ 3868-99. Найголовніше відмінність між ними - вміст сірки в паливі. Якщо для звичайного дизпалива допускається до 2000 мг / кг, то в EURO 4 - не більше 50 мг / кг. Що називається, відчуйте різницю. Але ж високий вміст сірки в паливі це не лише колосальний удар по екології, а й по двигуну. Через сірки збільшується знос деталей двигуна, скорочується термін служби масла, прискорюється вихід з ладу деталей, відповідальних за викид шкідливих речовин (лямбда-зонди, нейтралізатори). Продукти згоряння сірки при взаємодії з водою утворюють сірчану і сірчистий кислоти, які у свою чергу провокують корозію металу. При збільшенні концентрації сірки в паливі з 0,2% до 0,6% циліндро-поршнева група зношується на 15-20% швидше, а якщо частка сірки досягає 1%, то двигун вийде з ладу в два рази швидше! На щастя, всі випробувані показали гарні результати. Зразок від ANP вклався в український ДСТУ 3868 - 99, але результат в 215 мг / кг більше в 4 - 10 разів від решти учасників.
Для того, щоб визначити, яке ДТ продає та чи інша АЗС, новим ДСТУ передбачена нова марка дизеля - ДП Євро, тобто приставка «Євро» у назві марки палива вказує на відповідність нормам ДСТУ 4840:2007. Не можна не помітити, що багато мереж називають своє паливо Evrodizel, хоча в сертифікаті відповідності це паливо відповідає всього лише старому ДСТУ 3868-99. У зв'язку з цим будьте уважні і звертайте уваги на позначення марки пального на стелі, ДСТУ вказане під маркою палива та сертифікати відповідності.
Крім масового вмісту сірки, зразки були перевірені за такими параметрами, як цетанове число, фракційний склад, температура спалаху в закритому тиглі і гранична температура фільтрації.
Найважливіший показник якості дизпалива - цетанове число, яке визначає проміжок часу від упорскування палива в циліндр до початку його горіння. Чим воно вище, тим більш спокійно і плавно горить паливна суміш і тим краще і більш плавно працює двигун. Згідно старим стандартом для "звичайного" дизеля, цетанове число дизпалива має бути не менше 45 одиниць. А от для палива відповідного новому ДСТУ 4840:2007, воно вже має бути не нижче 51едініци. Саме на останнє значення розраховані сучасні швидкісні дизельні машини, через що у випадку заправки такого автомобіля ДТ відповідного старого вітчизняного стандарту, може впасти потужність, а двигун буде працювати жорсткіше. Результати дослідження показали, що даний ДП Євро був придбаний на АЗС Shell під брендованим назвою (V-power Diesel) і ОККО (ДП Євро). Тільки вони «дотяглися» до заповітної риси в 51 одиницю. Решта учасників показали практично ідентичний результат - 47 - 48 одиниць, що в цілому теж непогано. За запевненням фахівців, цього цілком достатньо для комфортної роботи двигуна.
Фракційний склад не приніс сюрпризів - всі зразки вклалися в норматив. Те саме виявилося і по температурі спалаху в закритому тиглі (характеризує пожежонебезпека палива) - ні в кого ніяких проблем.
Результати дослідження на відповідність ДСТУ наведені в таблиці, з якої можна зробити висновок, що повністю усім без винятку нормам нового ДСТУ 4840:2007 відповідають тільки ДП Євро від мережі АЗК «ОККО» і V-power Diesel від Shell. Інші види палива показали гарні результати за деякими показниками, але тест на повну відповідність новому ДСТУ не пройшли.
 
Alex-Kuchma (UA) Дата: Середа, 03.02.2010, 16:40 | Повідомлення # 2
Майор
Група: Перевірені
Повідомлень: 93


Тепер про «морозостійкость». Дизельне паливо дуже чутливо до знижених температур через присутність в ньому парафінових частинок. Наприклад, у літньому ДТ парафіни кристалізуються вже при -5 ° С (паливо каламутніє). При температурі -10 ° С літнє дизельне паливо загусає і кристали парафінів забивають паливні фільтри. Зимовий дизель більш «морозостійкий»: гранична температура фільтрації, тобто найнижча температура, при якій ще можливо безперешкодне протікання дизеля, повинна бути не вище -20 ° С. Випробування на визначення граничної температури фільтрації показали - практично всі придбані зразки є «зимовим» паливом, крім зразка, відібраного на АЗС WOG, який не дотягнув до нормативу на один градус. Пальму лідерства знову поділили зразки ДП Євро від АЗК ОККО (гранична температура - 26 ° С) і Shell V-power Diesel (гранична температура - 25 ° С).
Результати перевірки Інституту споживчих експертиз показали, що в цілому заправлятися дизелем можна без особливої побоювання навіть у водохресні морози. Але стверджувати це з повною впевненістю можна тільки по відношенню до великих мереж АЗС. Зокрема, дослідження показало, що найкращі характеристики у нового палива V-Power Diesel від Shell і ДП Євро від АЗК ОККО. Зауважимо, що в складі палива V-Power Diesel є спеціальна присадка, що сприяє збільшенню моторесурсу двигуна. Правда, високі технології мають свою ціну - «важкий» паливо від Shell виявилося істотно дорожче своїх візаві. Тому у власників дизельних авто є альтернатива - ДП Євро від мережі АЗК ОККО, яке сертифіковано і повністю відповідає новим стандартам ДСТУ 4840:2007, що відповідно позначена на стелах і підтверджено сертифікатами відповідності.

"Друга Смуга" за матеріалами Інституту споживчих експертиз.
Прикріплення: 3950745.jpg (67.5 Kb)
 
Форум - HOTLVIV - Forum » Дозвілля » Автомобілі - Авто / Мото » ТЕСТ зимового дизельного пального 01.2010 ...
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:



Copyright HOTLVIV  © 2024
 
HOTLVIV - Безкоштовно - ігри, фильми, музика, спілкування, чат, форуми і тд...
Всі права на матеріали, які розміщені на сайті охороняються відповідно до законодавства України, в тому числі, і авторським правом. При будь-якому використанні матеріалів сайту, посилання (hyperlink) на www.hotlviv.at.ua обов'язкове !