Храм Св. Євхаристії
пл. Музейна 1 У давньому Домініканському костелі з 1997 p. було відновлене богослужіння як у храмі Св. Євхаристії Української Греко-Католицької Церкви. У формах зрілого бароко постав цей храму ХVIII ст. на місці давнього готичного костелу. Протягом століть хоронителем храму був Чудотворний скульптурний образ Матері Божої Яцкової (тепер у Кракові), відомий у кількох копіях.
Текст з путівника "Львів Сакральний", 2001, ISBN 966-547-022-1
Пам'яткою, яка презентує архітектуру бароко у Львові, є монументальна споруда домініканського костелу. Автором проекту був талановитий архітектор і фортифікатор, комендант Кам'янець-Подільської фортеці Ян де Вітте. Будівництво розпочалося у 1749 р. До 1764р. його вів Мартин Урбанік, потім Христофор Мурадович. Фасад завершив у 1792-1798 рр. Клеменс Фесінгер. Домініканський костел — одна з найграндіозніших споруд у львівській архітектурі XVIII ст. Його могутній купол у контрасті з вежею Корнякта творить своєрідний орієнтир у панорамі міста. При центричній композиції плану архітектор досягнув досконалого і неповторного об'ємно-просторового вирішення інтер'єра. Споруда в плані еліпсовидна з прямокутним вівтарем і притвором. Центральний об'єм оточений радіальне розташованими каплицями. Над ними здіймається еліптичний купол, який підтримують вісім пар колон. Внутрішнім колонам світлового барабана відповідають зовнішні, на яких лежить антаблемент. Енергійно потрактовано головний фасад з вигнутими лініями порталу; сильно розвинений карниз і розірваний фронтон порталу надають йому динаміки і експресії. Цьому сприяє і скульптура на фронтоні, виконана у різноманітних ракурсах. Величавістю і урочистістю вражає інтер'єр святині з динамічним наростанням висотного простору. Висотну динаміку підкреслюють колони і пілястри. Тут у синтезі з архітектурою виступають скульптура і декоративна різьба. Підкупольний простір увінчують 18 дерев'яних статуй роботи львівських скульпторів другої половини XVIII ст. Головний вівтар прикрашають чотири дерев'яні фігури апостолів долота Матвія Полейовського.
(В.Вуйцик. У вирі форм та ліній бароко. З книги: Львівщина: історико-культурні та краєзнавчі нариси.- Львів: Центр Європи, 1998.- С.131).